duminică, 13 februarie 2011

Optimism versus realism

Nu am mai scris de ceva vreme deoarece am incercat sa-mi lamuresc mai bine rolul meu in societatea romaneasca. Cu alte cuvinte, am incercat sa imi lamuresc drumul pe care trebuie sa-l urmez pentru a reusi sa fiu un real vector al schimbarii Romaniei intr-una dintre cele mai puternice tari europene. Stiu ca pentru multi dintre cei care cititi aceste randuri pare o utopie, dar eu sunt ferm convins ca Romania are tot ce-i trebuie pentru a fi una dintre cele mai puternice tari din Europa, singurul lucru care ne lipseste fiind o clasa politica adevarata si cu dragoste de tara. Nu stiu daca voi reusi, insa eu fac tot ce-mi sta in putinta pentru a fi deputat incepand cu anul 2012 si a dovedi ca Romania poate avea si politicieni adevarati. Sunt oare prea optimist/visator avand acest tel? Eu cred ca visele noastre sunt cele care ne transforma viata si ne ajuta sa ne concentram energiile pentru a construi ceva durabil. Asta este telul/visul meu pe termen scurt. Visul tau care este si ce faci pentru a ti-l indeplini?

Niciun comentariu: