miercuri, 11 martie 2009

Fuga NU reprezinta o solutie !

Nu am mai scris de mult pe blog. De ce? Cred ca principalul motiv il reprezinta implicarea emotionala mult prea puternica vizavi de viata romanilor si de destinul acestei tari. Fiecare ticalosie savarsita de cei aflati in diverse posturi decizionale m-a consumat intr-o asemenea masura incat eram sleit de puteri, dezamagit, furios si scarbit de propria-mi neputinta. Si atunci am evitat sa mai scriu deoarece fiecare cuvant asternut aici reprezenta pentru mine rascolirea unor rani.

E mult mai usor sa fugi de realitate, sa negi realitatea si sa spui : eu nu pot sa schimb nimic. Iar eu asta am facut timp de un an si jumatate....am fugit ! Am fugit de mine, am fugit de problemele din jurul meu, am fugit de tot si de toate ! M-am refugiat in "lumea mea", incercand sa ma feresc de durerea permanenta provocata de constientizarea propriei neputinte.

Iar acum va pot spune cu certitudine un lucru : FUGA NU REPREZINTA O SOLUTIE ! A fugi de o problema nu inseamna a o rezolva, ci dimpotriva. Cu cat ignori mai mult o problema, cu atat mai mult se acutizeaza rezultatele ei negative. SINGURA SOLUTIE viabila o reprezinta infruntarea problemei si rezolvarea ei. Iar atunci cand vorbim despre probleme de ordin macro singura solutie o reprezinta depunerea unor eforturi conjugate de catre mai multe persoane care urmaresc un tel comun.

Voi incerca, de acum inainte, sa va gasesc pe toti cei care mai aveti puterea de a vibra la durerile acestui popor, pe toti cei care mai credeti inca in destinul poporului din care facem parte, pe toti cei care vreti sa luptati pentru o viata mai buna ! Voi incerca sa va gasesc si sa construim impreuna o comunitate a romanilor care simt si gandesc romaneste. Iar impreuna vom reusi sa infaptuim mai mult decat ar putea infaptui vreodata fiecare din noi in mod individual. Si cand folosesc verbul "a infaptui" ma refer la faptul ca trebuie sa luptam impreuna atat pentru cresterea bunastarii noastre economice si morale, cat si a celor din jurul nostru.

Mai gasiti in voi Puterea de a spera, a visa si a lupta pentru a trai demn in Romania, tara supusa atat de des atacurilor economice, sociale si morale atat din exteriorul ei cat si din interior?
Avem o singura Viata, va rog sa nu o irosim lasandu-i pe altii sa ne hotarasca destinele!

Niciun comentariu: